sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Aina elämä ei voi olla onnea tai se ei ole todellista?



Tänään näin jossakin (?) uutisen, että ihminen ei aina voi olla onnellinen tai hänen elämänsä ei ole aitoa. 
Näin varmastikin on, että meillä kaikilla on huonot hetkemme, surumme, kiukkumme, aallon pohjamme, mutta meillä kaikilla varmasti on edes yksi asia päivässä, mistä tulemme onnelliseksi.

Tänään minä olin erityisen onnellinen vapaapäivästä ja siitä, että kohta olen elänyt uudenlaisen elämäntavan mukaan kuusi viikkoa. Olen niin ylpeä itsestäni.

Ruoaksi tein jälleen naudan jauhelihaa, parsakaalia, pinaattia ja raejuustoa. Sekaan hieman chiliä ja valkosipulia niin maistuu ihan mielettömän hyvälle!


Iltapäivällä ajelin vesisateessa salille ja tein tosi kovan treenin. Hartiat ja olkapäät saivat todella kyytiä.




Onnea on myös uudet salihanskat. Hyvästi kuivuneille, auenneille kämmenille.

Illalla nautin saunan jälkeen Tähdet tähdet-ohjelmasta. Suosikkini ovat SIllanpää ja Olli Herman, kuka on sinun suosikkisi.
Ohjelmaa katsoessa tein käsitöitä. Lanka, neula, puikot ja koukut saavat minut todella rentoutuneeseen meditatiiviseen tilaan, joten täydellinen vapaapäivä sai täydellisen lopun.




AI niin, kävinhän mä shoppailemassakin tänään, mutta siitä postaus myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti